úterý 3. listopadu 2015

October News

Ahoj všichni!
Dnes vám tu napíšu všechny novinky co se stali v říjnu. Říjen nebyl moc veselý, protože spoustu lidí postihly podzimní depky a já jsem byla mezi nima. Neustále jsem měla špatnou náladu, byla jsem smutná, a bezdůvodně naštvaná. Koncem října mě to opustilo a už jsem zas v pohodě. :) V říjnu jsem tolik neutrácela ale přece jen jsem něco ulovila. 
Diář- Lidl 100,- Kč   Tenhle diář mě velmi potěšil vejde se mi do něj vše a přijde mi velmi kvalitní za tak dobrou cenu.
Sada malých svíček 10 kusů 55,- Kč 
GLISS KUR Ultimate oil elixir 119,- Kč Mé vlasy jsou poměrně suché a tohle jim dodá alespoň trochu lesku takže doporučuji pro zničené vlasy.

A to jsou všechny věci které jsem v říjnu nakoupila. A navíc tak trochu šetřím, protože v prosinci pojedeme do Prahy nakupovat a já plánuji kupu věcí které si chci koupit, ale o tom vám ještě napíšu.

Tak se mějte krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku. Ahooj!

Žádné komentáře:

Okomentovat